Contents:
|
Szanowni Państwo Studenci
W związku z zawieszeniem zajęć w formie tradycyjnej, większość przewidzianych zajęć będzie się odbywać w formie webinariów. Terminy i godziny zajęć znajdziecie Państwo w osobnych ogłoszeniach z Działu Dydaktyki lub Dziekanatu
Obecnie ze względu na duże przeciążenie platformy edukacyjnej CilckMeeting występują przejściowe trudności techniczne w dostarczeniu Państwu zaproszeń na zajęcia drogą elektroniczną. Jeśli nie otrzymaliście Państwo zaproszenia, to w pierwszej kolejności sprawdzicie w skrzynce pocztowej, czy nie trafiło ono do Spamu. Jeśli jednak zaproszenie nie dotarło możecie Państwo alternatywnie dołączyć do zajęć przy pomocy poniższego linku:
https://wsbip.clickmeeting.com/
(15 minut przed godziną rozpoczęcia zajęć wybieramy odpowiedni przedmiot i wciskamy przycisk dołącz). W polu "Imię" wpisujemy inię i nazwisko, aby wykładowca miał informację, kto z Państwa uczestniczy w jego zajęciach.
Lepszym rozwiązaniem jest jednak logowanie się do wydarzenia przy pomocy zaproszenia, gdyż wtedy wykładowca będzie miał dodatkowo w swoim raporcie informację, że Państwo uczestniczyli w jego zajęciach.
Mam nadzieję, że za kilka dni problemy techniczne na platformie edukacyjnej zostaną rozwiązane i dostaniecie Państwo zaległe zaproszenia.
Proszę nie kasować zaproszeń, gdyż są one ważne do końca semestru na wszystkie zajęcia z danego przedmiotu odbywające się w formie webinariów.
Na platformie jest obecnie zarejestrowanych ponad 800 studentów i nie jestem w stanie indywidualnie odpowiadać na Państwa zgłoszenia w sprawie zaproszeń.
Ci z Państwa, którzy podczas rejestracji na uczelnie nie podali swojego adresu e-mail, podali go błędnie lub zmielili adres, proszeni są o wypełnienie wniosku o sprostowanie danych osobowych dostępnego do pobrania pod adresem internetowym:
https://www.wsbip.edu.pl/images/dokumenty/pomoc_mat/wniosek_dostep_do_danych.pdf
podpisanie go własnoręcznie czytelnym podpisem i po zeskanowaniu wysłanie drogą elektroniczną na adres e-mail dziekanatu: dziekanat@wsbip.edu.pl z prośbą o dopisanie adresu e-mail do Państwa danych osobowych i przesłanie go do Centrum Informatyki. Jeśli nie macie dostępu do skanera to możecie zrobić zdjęcie. Po zakończeniu przerwy w zajęciach dostarczycie Państwo oryginały wniosków do dziekanatu.
Pozdrawiam Państwa serdecznie i życzę ciekawych zajęć w nowej formule.
Marek Gawlik
Centrum Informatyki WSBiP
|